Padelbaan boeken

Het huren of reserveren van een padelbaan bij TPC Veendam kan op twee manieren. Ben je lid van TPC Veendam, dan reserveer je gratis een baan via de app van de KNLTB. Ben je geen lid van onze vereniging, dan kan je een baan huren via Meet & Play. Op deze pagina lees je precies hoe dit in zijn werk gaat.

Padelbaan huren voor niet-leden

Ben je geen lid van TPC Veendam, maar wil je toch graag padellen? Om padel te spelen in Veendam hoef je geen lid te zijn, je kan direct online een baan reserveren. Boek vanaf € 16,00 een padelbaan bij Tennis- en Padelclub Veendam. Klik op de link hieronder om een baan te boeken via KNLTB Meet & Play; hét boekingsplatform voor tennis en padel in Nederland.

Baan reserveren via Meet & Play

Hieronder lees je stap voor stap hoe je als niet-lid een padelbaan huurt bij TPC Veendam.

1. Ga naar de TPC Veendam pagina van Meet & Play.
  2. Selecteer een datum.
  3. Selecteer een tijdstip.
  4. Boek een van de beschikbare banen door op Boeken te klikken.
  5. Log in met je Tennisboeker.nl of Padelboeker.nl account. Heb je geen account? Registreer je dan eenmalig.
  6. Ga akkoord met de voorwaarden en boek jouw baan.
  7. Betalen kan via iDEAL.
  8. Na betaling ontvang je een ontvangstbevestiging van je reservering.

Padelbaan huren voor bedrijven/verenigingen/groepen

Behalve aan particulieren willen wij ook onze banen aanbieden aan bedrijven, verenigingen of andere grotere groepen.

Basistarief huur baan: € 5,- euro p.p. per uur inclusief materiaal (leden TPC Veendam spelen gratis).

Eventueel uit te breiden met:

Optie 1*: Speluitleg door ervaren speler. Hierna eventueel een toernooitje of andere spelvorm. Kosten 15,- per uur.

Optie 2*: Clinic (duur ongeveer een uur) door gecertificeerde trainer. Hierna eventueel een toernooitje of andere spelvorm. Kosten € 60,- per uur.

Optie 3*: Koffie / thee bij aankomst + Patat + snack + Kantine geopend (overige consumpties tegen geldende tarief). Kosten € 5,- euro per persoon.

Indien er andere wensen zijn is in overleg veel mogelijk.

*indien er een vrijwilliger/ trainer beschikbaar is

Meer info en boeken:  [email protected].

Padelbaan reserveren voor leden

Op onze twee outdoor padelbanen kan je als lid het hele jaar door spelen: zeven dagen per week, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Wel gelden er een aantal fair use regels:

• Tijdens piekuren kan je een baan reserveren voor de duur van 90 minuten. Piekuren zijn door de week van 18.00u tot 22.00u en op zondag van 10.00u tot 15.00u.
  • Tijdens daluren kan je een baan reserveren voor de duur van 60 of 120 minuten.
  • Een baan kan maximaal zeven dagen van te voren gereserveerd worden.
  • Binnen een tijdslot kan je niet meer dan 1 baan tegelijk reserveren. Voorbeeld: stel je wilt baan 1 en baan 2 reserveren op vrijdag tussen 19.30u en 21.00u. Dit kan dus niet.
  • Tijdens piekuren kan je alleen twee tegen twee spelen. Een tegen een kan tijdens piekuren niet. Dit kan wel tijdens daluren.
  • Ben je verhinderd en kan je niet spelen? Annuleer de reservering dan via de KNLTB app en geef andere leden de mogelijkheid om op dat tijdstip te spelen.
  • Ga je spelen met een introducé? Dan betaal je € 5,00 per introducé. Dit bedrag kan direct betaald worden via IDEAL bij het reserveren van de baan in de KNLTB ClubApp.

Baan reserveren via de mobiele app

Hieronder lees je stap voor stap hoe je als lid van TPC Veendam een padelbaan reserveert.

1. Download en installeer de Clubapp van de KNLTB op je telefoon. Heb je een Android toestel dan download je de app in de Play Store. Heb je een IOS toestel dan download je de app in de App Store.
  2. Open de app en selecteer je club (T.C. Veendam) via de zoekfunctie. Lukt dit niet met T.C. Veendam, probeer dan met Veendam.
  3. Daarna kom je op het inlogscherm. Hierop kun je kiezen of je wilt inloggen met je bondsnummer of met je clubnummer. Kies hier altijd voor inloggen met je bondsnummer, behalve als je zomerlid bent. Zomerleden hebben geen bondsnummer en kunnen zich alleen aanmelden met hun clubnummer. Dit clubnummer heb je gekregen in de welkomstmail van de ledenadministratie. Je bondsnummer staat op je ledenpasje. Heb je nog geen ledenpasje, omdat je dit jaar pas lid geworden bent? Zoek dan via je voor- en achternaam je bondsnummer op via deze pagina.
  4. Vul vervolgens je wachtwoord in om in te loggen. Als je nog geen wachtwoord hebt, tik dan op de link <wachtwoord vergeten>. Vul op het volgende scherm je bondsnummer in en tik op de knop <Reset mijn wachtwoord>. Je ontvangt vervolgens een e-mail met daarin een link naar een webpagina waarop je zelf een wachtwoord in kunt stellen. Komt er geen mail binnen, controleer dan eerst je spam-inbox en als daar ook geen mail is ontvangen, informeer dan bij [email protected] welk e-mail adres er voor jou bij de KNLTB bekend is. Als je dat gedaan hebt kun je met dat wachtwoord inloggen in de KNLTB Club App.
  5. Ga vervolgens naar Spelen en klik rechtsboven op het kalender icoontje. Kies de datum dat je een baan wil reserveren en klik op het groene plusje in het tijdslot dat je een baan wilt reserveren.
  6. Klik op Spelers toevoegen en voeg spelers toe. Tijdens piekuren voeg je drie spelers toe om een baan te reserveren. Tijdens daluren kan je er voor kiezen om 1, 2 of 3 spelers toe te voegen.
  7. Als laatst klik je op Reserveren en klaar. Je ontvangt een bevestigingsmail van de reservering.

Naast het reserveren van een baan kan je de app ook gebruiken om je aan te melden voor de laddercompetitie, je resultaten van de competitie te bekijken of een bardienst in te plannen.

Telefoon

Niet beschikbaar