Tennis- en padel Toss

De Toss is een ideale gelegenheid om met andere (toekomstige) leden van TPC Veendam te padel of tennis te spelen. Bij de Toss zijn leden met alle niveaus, leeftijd en ervaring welkom en voor nieuwe leden is de Toss een gezellige manier om in contact te komen met andere enthousiaste padellers en tennissers.

Wanneer is de Toss?

• Elke maandagavond vanaf 19.00 u is er een Tennistoss én een Padel toss.

Bij de Toss worden meerdere rondes gespeeld en het is dan ook geen probleem als je de start van de Toss niet haalt.

Kennismaken met de Toss

Wil je Tennis of Padel graag een keer uitproberen? Dan is de Toss de ideale gelegenheid om kennis te maken met de sport. Je leert het spelletje, krijgt tips hoe je beter kan spelen én ontmoet snel andere spelers van jouw niveau. Handig om later op minder drukke momenten met een eigen groepje te gaan afspreken.

De eerste paar keer mag je gebruik maken van de aanwezige tennis- en padelrackets en er zijn ballen. Een ideale manier om uit te proberen of tennis of padel jouw sport is en met welk racket je het liefst speelt.

Na een paar keer te hebben meegedaan is het de bedoeling dat je lid wordt van de club en je eigen materiaal aanschaft. Dus een eigen racket en eigen ballen. Bij Valkema Sport kan men je prima advies geven!

Niet beschikbaar

Tennis- en Padelclub Veendam