Tennislessen

Trainingspakketten

De tennislessen worden gegeven in het zomer- en in het winterseizoen. In de zomer wordt buiten gespeeld op de gravelbanen. In de winter worden de lessen gegeven in de tennishal.

Omdat niet elke tennisspeler dezelfde hoeveelheid training verlangt hebben we keuze uit verschillende mogelijkheden:

Tennislessen senioren Winter 2023-2024 Zomer 2024
1 * 1x/ wk 60 min € 205 € 155
1½* 1x/ wk 90 min € 270 € 205
2 * 2x/ wk 60 min € 340 € 240

Training van 1,5 uur is alleen mogelijk als hier ruimte voor is.

Informatie over lessen en tarieven voor de jeugd vindt u hier.

Aanmelden voor de tennislessen

Aanmelden voor de tennislessen kan via dit formulier. Heb je vragen, neem dan contact op met onze trainer Michael Woldhuis

Heb je bij Tennisclub Veendam nog niet eerder les gehad? Dan kun je gebruik maken van 2 gratis proeflessen.

Wil je in de zomer lessen volgen bij TPC Veendam? Dit kan alleen als je ook lid wordt van de vereniging. Kijk voor het lidmaatschap op de pagina lidmaatschap en contributie. In de winter is geen lidmaatschap noodzakelijk.

Lesdagen en trainingsdata

De lessen worden ingedeeld door de trainer op maandag t/m vrijdag.

Winterseizoen: oktober t/m maart.

Zomerseizoen: april t/m september.

Trainingskalender (data) winter 2023-2024 volgt.

Trainer en trainingsgroep

Een lesgroep bestaat uit 8 personen. Indien een groep niet compleet is, zal er in overleg over de doorgang worden beslist. Oplossingen zijn een kortere lestijd of bijbetaling.

De tennislessen staan onder de deskundige leiding van onze clubtrainer Michael Woldhuis

Telefoon: 06-23839230
E-mail: [email protected]